سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش گام به گام عربی کنکور

مدتها بود که من ( محمد امجدی دبیر عربی با سابقه 20 سال ) می خواستم اینکار را  ( تدریس عربی ) بصورت جامع انجام دهم . اما همیشه یک چیزی مانع می شد .بلاخره زمینه مناسب فراهم شد و یکباره عزم را جزم کردم که به قول معروف کاری را آدم انجام نده ولی اگر می خواد انجام بدهد خوبش انجام بده اینه که شروع کردم به تدریس عربی به شیوه کلاس کنکوری ها اینم اضافه کنم که تمامی کتابهای کنکوری را ورق به ورق مطالعه کردم همگی مثل هم هستند فرق زیادی با هم ندارند تنها فرقی که می توانند داشته باشند در نحوه توضیح آنها می باشد . نحوه تدریس من به اینصورت است که یک قواعد را شروع به توضیح مکنم و تا جایی که جا داشته باشد ریزه کاریها و نکات کلیدی شو استخراج می کنم تا هنگام زدن تست اطلاعات کافی نسبت به آن موضوع داشته باشید . در صورت اشکال در پیامها و نظرها سوالات خود را مطرح کنید تا جواب داده شوند . یا علی
» نظر